.إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَى رَبِّی.

~~~~ Le Voyage Sans Retour ~~~~

یا خَیرَ حَبیبٍ وَ مَحبوب

این "بی ربط‌های باربط" هست که ذیل این قالی پاراف می‌شوند، همان پایین پایین قبل تاریخ، این‌ها متعلق به خاطر ماست. خوش نداریم از این‌جا برداشته شوند برده شوند جای دیگری؛ چشبانده شوند تخت سینه‌ی دیواری، دفتری، خانه‌ای؛ آقای نفستان باشید. آب به ماهی نیاز دارد برای این‌که دریا شود و بماند. حواسم هست بهتان. حواستان بهم باشد.باریکلا.

یک وقتی، وقتی خیلی‌ها خودشان را به خواب زده بودند.
پاری‌ــــس.

۱۶ ژانویه۱۶:۲۹


منتظر نشسته بودم برگه‌ی اجازه‌ی ثبت نامم را صادر کند. مبایلش یک لحظه روشن خاموش شد؛ گوشی را برداشت نگاه کرد؛ چهره‌اش به لبخند باز شد. بعد تند تند یک چیزی تایپ کرد و گوشی را دوباره سر جایش گذاشت . سرش را که بلند کرد، لبخند زد و همین طور که نگاهش دوباره برگشته بود سمت مانیتور گفت: «ببخشید، دوستم بود. بچه‌ی دومش هم به دنیا آمد، ولی من هنوز مجردم!». صحبتش که تمام شد، رفتم توی فکر؛ که چقدر این جمله آشناست؛ از دخترهای ایرانی شنیده بودم. بعد با خودم گفتم: « آن‌قدرها هم غریبه نیستیم. شباهت هم وجود دارد». 


ایشان، همان دخترک لبنانی توی جلسه گروه بود.


 اواخر نوامبر ۲۰۱۳.



النجم الثاقب | ۱۶ ژانویه ۱۴ ، ۱۶:۲۹

نظرات  (۶)

بارها و بارها و بارها و بارها وووووووووووووووووووووووو بارها این جمله رو شنیدم...
پاسخ:

فاجعه!
زندگی درس ِ!

خوندن اینجا برام خوشاینده،اونقدر که دفعه اول سراغ خیلی از پست ها رفتم.

پاسخ:
سلام،

:)
وای خدای من.. شرمنده ام شرمنده ام نمی دانستم بی تا برای شما معنادار است. شرمنده ام. عذر مرا قبول کنید. پیغام را حذف نمایید. سپاس
پاسخ:
سلام و احترام،

حذف شد. دشمنتان شرمنده.


 

شماهم جزء مجردها محس.ب می شید یا در غربت تنها نیستید؟

پاسخ:
سلام و احترام،

"زن" همیشه تنهاست! با مرد، بی مرد!

سلام

این حالت همیشگی نیست. مردهایی هم هستند که زن را از تنهایی در می آورند. شما ندیدید؟

پاسخ:
سلام...

:)
شنیدیم هست. ولی ندیدیم که هست!
دیدید از طرف بنده سلام نظامی بدید :)
.
.
۲۰ ژانویه ۱۴ ، ۱۳:۵۵ جیغ و جار حروف
«زن همیشه تنهاست. با مرد، بی مرد.»
#عالی
پاسخ:
سلام بر بانو،

ارادت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">