.إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَى رَبِّی.

~~~~ Le Voyage Sans Retour ~~~~

یا خَیرَ حَبیبٍ وَ مَحبوب

این "بی ربط‌های باربط" هست که ذیل این قالی پاراف می‌شوند، همان پایین پایین قبل تاریخ، این‌ها متعلق به خاطر ماست. خوش نداریم از این‌جا برداشته شوند برده شوند جای دیگری؛ چشبانده شوند تخت سینه‌ی دیواری، دفتری، خانه‌ای؛ آقای نفستان باشید. آب به ماهی نیاز دارد برای این‌که دریا شود و بماند. حواسم هست بهتان. حواستان بهم باشد.باریکلا.

یک وقتی، وقتی خیلی‌ها خودشان را به خواب زده بودند.
پاری‌ــــس.

۰۳ مارس۲۳:۵۰


هفته‌ی پیش، "مریم رجوی"، سرکرده‌ی منافقین، و دار و دسته، "برنارد کوشنر" وزیر خارجه‌ی دولت سارکوزی و "جان بولتن"، سیاست مدار محافظه‌کار آمریکایی، دور هم در پاریس جمع شده بودند. در جریان این گردهم‌آیی شاعرانه، عاشقانه و انسان دوستانه که قرار گرفتم با خودم گفتم "این که از اروپا و آمریکا . دو یا سه هفته پیش نزدیک سفارت ایران در بیروت بمب گذاشتند. شب تولد حضرت محمد (ص) یکی از دیپلمات‌های ایران در صنعا را به شهادت رساندند. چند هفته قبلش هم عرستانی‌ها باز یک بمب دیگر نزدیکی خانه‌ی فرهنگ ایران در بیروت منفجر کردند. آن هم از آن سربازهای بی‌نوا که لب مرز اسیر شدند. در نتیجه این هم که از آسیا. با این حساب آقای با سواد و حقوق‌دان ما متوجه عشق مفرط سرکرده‌های کشورهای همسایه و غیر همسایه به ما شده‌ است یحتمل که این‌قدر را به را می‌گوید «ما دنبال دوستی با کشورهای فلان و فلانیم!» خب پسر گلم وقتی بچه‌ی همسایه هی ماهی‌های حوض خانه‌ی شما را دانه دانه توی دستش خفه می‌کند، آدم هی دندان‌هایش را توی صورتش به نمایش نمی‌گذارد که " نه نمی‌خواست ماهیمون ُ خفه کنه که! ماهی شعور نداشت رفت تو دستش، دستشٌ محکم پیچید دور خودش خفه شد. ما با هم دوستیم!"

پسر جان سلطنت طلب‌ها و کسانی که از نظام ایران بیزارند هم حالشان از این منافقین به هم می‌خورد از بس جنایتکارند. این جلسه‌ی آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها با این‌ها توی فرانسه نشان داد چقدر عاشق ما هستند. حالا هی بگو دوستیم دوستیم دوستیم! (بخوانید تو رو خّدا با ما دوست بشید، ما رو نخورید!)

.

.

یادم باشد جریان دید و بازدیدم با منافقین محترم، جلوی درب دانشگاه را این‌جا درج کنم. اگر بدانید چقدر نازنینند این عزیزان و چه دست محبتی بر سر بنده کشیدند.


تاریخ: درد که تاریخ ندارد که! دارد؟!



النجم الثاقب | ۰۳ مارس ۱۴ ، ۲۳:۵۰

نظرات  (۱۰)

به نیابت از بنده یه سیلی محکم بزنید توی گوش یکی از این نازنین ها
ببین به کجا باید برسه که بگیم تروخدا مارو نخورید در حالی که میتونست برعکس باشه، بقیه بگن تروخدا مارو نخور... هــــی خواهر....
ایشالا دیگه نبینی شون اون ...هارو، دیدنشون کفاره داره.
مواظب خودت باش :*
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــلام طوعه جان :)

باشه مواظبتی هستم.
خوبی تو؟ خوب باشی.در پناهش..


سلام
چیکارت کردن ؟! تعریف کن کاااامل !
یه تف به نیابت از من مینداختی تو صورتشون!!

پاسخ:
ســـــــــــــلام صاحب بلدوزر. 
خوبی؟
یک دونه از این سیبیلوهای عریض طویلشون بهم ناسزای چارواداری گفت :) ادب نداشت.
.
.

به قول حاج اقا پناهیان عزیز این آدمی که با دیدن این همه نشانه آدم نمیشه... ای میخوام صد سال سیا آدم نشه...
[خشم]
پاسخ:
 سلام :)

"بل اکثرهم لا..." ، خداوند این رو زیاد توی قرآن تکرار می‌کنند. ان شاءالله که جزوشون نباشیم یا اگر هستیم به راه راست هدایت بشیم. 

در پناهش.
سلااااااام :)

باید این جملات رو:
«با این حساب آقای با سواد و حقوق‌دان ما متوجه عشق مفرط سرکرده‌های کشورهای همسایه و غیر همسایه به ما شده‌ است یحتمل که این‌قدر را به را می‌گوید «ما دنبال دوستی با کشورهای فلان و فلانیم!» خب پسر گلم وقتی بچه‌ی همسایه هی ماهی‌های حوض خانه‌ی شما را دانه دانه توی دستش خفه می‌کند، آدم هی دندان‌هایش را توی صورتش به نمایش نمی‌گذارد که " نه نمی‌خواست ماهیمون ُ خفه کنه که! ماهی شعور نداشت رفت تو دستش، دستشٌ محکم پیچید دور خودش خفه شد. ما با هم دوستیم!"

پسر جان سلطنت طلب‌ها و کسانی که از نظام ایران بیزارند هم حالشان از این منافقین به هم می‌خورد از بس جنایتکارند. این جلسه‌ی آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها با این‌ها توی فرانسه نشان داد چقدر عاشق ما هستند. حالا هی بگو دوستیم دوستیم دوستیم! (بخوانید تو رو خّدا با ما دوست بشید، ما رو نخورید!)»


قاب کنیم یکی یه نسخه بفرستیم اول سردر ریاست جمهوری بزنن، بعد بگیم روزی 100 بار رئیس جمهور و وزرا ازش بنویسن شاید برفی که سرشون رو کردن زیرش آب شد و چشمانشان به گل کاری هایشان روشن شد!

پاسخ:
سلام :)

برف نیست که بانو. در جریانند...منتها...تاریخ برای عبرت گرفتن نیست! برای تکرار هست...
کتاب "دشت‌های سوزان" صادق کرمیار رو بخونید. متوجه منظورم می‌شید...


منافقین جلاد، با دوتا جلادتر از خودشون جمع شدن لابد از افتخاراتشون بگم.

با اجازه تون پستتون رو با قید آدرس توی وبلاگم بازنشر کردم. امیدوارم راضی باشید. :)
پاسخ:
سلام :)

جلادهای دومی گرگ‌ها و روباه‌های مکارند که چه بسا خطرناک تر؛خودشون مستقیم جنایت انجام نمیدن، ردی نمی‌ذارن...دیگران رو تحریک و استخدام می‌کنن...


سلام و عرض ادب

وبلاگتون برام خیلی جذاب بود، همین امشب نصف نوشته هایتان را یک نفس! خواندم

طرز فکرم در مورد کشور فرانسه گویا با واقعیت 180 درجه فرق دارد...

فکر کنم در مورد بقیه کشورها هم همینطوری باشم...

موفق و موید باشید

پاسخ:
سلام و احترام.

تشکر. همچنین.


چقد دلم گرفته...
پاسخ:
سلام،
پاشو ذکر بگو. پاشو...
۱۴ مارس ۱۴ ، ۱۸:۴۹ سید محمد رضی زاده
اخم و خشم به داخلی ها 
و لبخند و خنده به خارجی ها، 
این بود اعتدال!
پاسخ:
سلام و احترام،

دیکتاتوری از نوع ایشان یعنی همین! مرا یاد داستان کتاب "دشت  سوزان" می اندازند حضرات. 
.
.

۱۵ مارس ۱۴ ، ۱۱:۰۳ سارا رسایی راد

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

از یک طرف هر هفته فیلمبردار های صدا و سیما و عکاس ها را خبر می کنند با خودشان می برند پیش خانواده ی شهدا و از طرف دیگر دست دوستی که چه عرض کنم دست گدایی جلوی آمریکا و کشور های غربی دراز می کنند و هیئت های دیپلماتیک غربی را به ایران دعوت می کنند و با سلام و صلوات آنها را اسکورت می کنند تا بتوانند با متهمین فتنه 88 ملاقات کنند مگر می شود با تکریم و تجلیل از دولت های شیطانی و خون آشام غربی و مزدور های فتنه گر آنها در ایران راه و یاد شهدا را زنده نگه داشت 

پاسخ:
....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">