.إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَى رَبِّی.

~~~~ Le Voyage Sans Retour ~~~~

یا خَیرَ حَبیبٍ وَ مَحبوب

این "بی ربط‌های باربط" هست که ذیل این قالی پاراف می‌شوند، همان پایین پایین قبل تاریخ، این‌ها متعلق به خاطر ماست. خوش نداریم از این‌جا برداشته شوند برده شوند جای دیگری؛ چشبانده شوند تخت سینه‌ی دیواری، دفتری، خانه‌ای؛ آقای نفستان باشید. آب به ماهی نیاز دارد برای این‌که دریا شود و بماند. حواسم هست بهتان. حواستان بهم باشد.باریکلا.

یک وقتی، وقتی خیلی‌ها خودشان را به خواب زده بودند.
پاری‌ــــس.

۱۵ آوریل۲۲:۳۲


هیچ وقت به این‌که این‌جا عکس بذارم فکر نکرده بودم. امروز نزدیک ایفل، نزدیک شانزه لیزه، یک خانم چادری فرانسوی دیدم. گوشی رو در آوردم ُ عکس گرفتم. این هم اولین عکس :)

ساعت 6 و نیم عصر



بی ربط با ربط:  ماه چادر به سرم را  تو ندیدی؟ 

پانزده آوریل



النجم الثاقب | ۱۵ آوریل ۱۴ ، ۲۲:۳۲

نظرات  (۸)

سلام بانو :)

چه جالب
خیلی خوب شد عکس گذاشتید.
بازهم بگذارید.
بیشتر اهل کدوم کشور چادر سر می کنن؟
پاسخ:

سلام از ماست :)

شمال آفریقا هستند که پاسپورت فرانسوی دارند دیگه...یعنی فرانسه به دنیا اومدند :)
البته اینها میگن "جلباب" به این نوع چادر؛ همون که تو آیه قرآن اومده....


سلام

اول عکس رو دیدم، یه لحظه یاد صحنه های جنائی که تو فیلم های طنز دهه 60 نشون میداد افتادم!!

بعد متن رو خوندم و فهمیدم قضیه چیه!!!

پاسخ:
و علیکم..
.
.

 

بوی نور را در همه جای عالم می توان استشمام کرد

نور فاطمه عالم گیر است

حتی در قلب فرانسه زیر آهنی ترین برج دنیا

 

پاسخ:
سلام بر نفس بانو :)
.
.

سلام طبق اعلان گوگل امروز روز تولدتونه، ان شاءالله هر سال به کمال انسانی نزدیک تر شوید.
پاسخ:
سلام و احترام،

تشکر .
حفظکم الله تعالی..
خانم چادری فرانسوی مسلمان بود؟
پاسخ:
سلام :)

بله...مسلمانند...

سلام :*
همونایی که اونجا گفتم و توی یه خصوصی برات نوشتم :**
پاسخ:
سلاممم،
منم همونا که جواب نوشتم، از ته دل...
علیک سلام:)
پاسخ:
:)

در پناهش...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام **** **** عزیز

من رو یادتون میاد؟خواستم اطللاع بدم که گر چه فرصت نمی کنم کامنت بذارم مشتاقانه همه ی مطالبی رو که می ذارید می خونم.و سعی می کنم وبتون رو به اطرافیان معرفی کنم.

پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیزم :)

بله که یادم هست بانو. خوبی؟ رو به راه؟ حتی اگر روزها هم ازت بی‌خبر باشم، گوشه‌ای از زندگی من هستی و نفس می‌کشی :) 
مراقب یاسیمن خانم باش لطفاً. امانت ِ خداست :)
.
.
با اجازه اسم و فامیل رو حذف کردم. ببخشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">