.إِنِّی مُهَاجِرٌ إِلَى رَبِّی.

~~~~ Le Voyage Sans Retour ~~~~

یا خَیرَ حَبیبٍ وَ مَحبوب

این "بی ربط‌های باربط" هست که ذیل این قالی پاراف می‌شوند، همان پایین پایین قبل تاریخ، این‌ها متعلق به خاطر ماست. خوش نداریم از این‌جا برداشته شوند برده شوند جای دیگری؛ چشبانده شوند تخت سینه‌ی دیواری، دفتری، خانه‌ای؛ آقای نفستان باشید. آب به ماهی نیاز دارد برای این‌که دریا شود و بماند. حواسم هست بهتان. حواستان بهم باشد.باریکلا.

یک وقتی، وقتی خیلی‌ها خودشان را به خواب زده بودند.
پاری‌ــــس.

۲۶ فوریه۲۳:۰۲


این یک مطلب ویرایش نشده خواهد بود؛ یک جور پیغام تلفنی؛ یک جور یادداشت؛ شاید بعدش جاش مطلب گذاشته بشه.


قرار بود اینجا هر روز بنویسم؛ هر روز؛ ولی نشد. یک روز پُر از حرفم کلمه نیست؛ یک روز کلمه هست حرف نیست؛ یک روز هر دوش هست من نیستم!

خیلی چیزا هست که باید ثبت کنم؛ از گوشه کنار پاریس. از تمام دونستنی‌ها؛ از تمام چیزایی که هر روز بهش بر می‌خورم؛ چیزایی که توی هر کدومش یک داستان ظریف دارن که توی همه ی ما مشترکن. و می دونم روزهایی که میگذرن و متعلقاتش رو ثبت نمیکنم خیلی عقب می افتم. چون نمیتونم بعدش توی یک روز چند تا مطلب بذارم اینجا. شاید خسته بشید؛ شاید اذیت بشید. شاید...

امروز پر بود از همون چیزهایی که باید ثبت بشن؛ ولی وقت نیست. نه برای نوشتن، نه برای خوندن، حتی برای چک کردن ای ـ میل‌ها و جرئت نگاه به پوشه‌ی استاد که عددش از صفر به دو تبدیل شده...می‌خواستم لیست اتفاقای امروز رو  این‌جا بنویسم تا بعد یکی یکی بهشون بپردازم؛ ولی پشیمون شدم.

برای گذاشتن پیغامتون صدای بوقی نمی‌شنوید. بنویسید، کد وارد کنید و send.

تا صبح...یا تا شب فردا ان شاءالله.

.

.

بیست و شش فوریه


النجم الثاقب | ۲۶ فوریه ۱۴ ، ۲۳:۰۲

نظرات  (۶)

بیخیال بابا تو ام! بلاگر داریم ماهی یه آپ میکنه، بلاگر داریم روزی پنج شیش تا آپ میکنه! اختیارش دست خودته به هر ترتیبی دوست داری آپ کن! ما میخونیم!
پاسخ:
 سلام خاله سارا :) 
خوبی؟ کمی سرم شلوغ شده وقت نمی‌کنم. مثل جنازه می‌رسم خونه. سعیم رو می‌کنم.
در پناهش. :)

خیلی بدی ! خب چند تا چندتا مطلب بنویس تو روز.
هرکی ناراحته نیاد بخونه. والا!
پاسخ:
سلام  بر بانو :)

خوبی؟ به چشم. سعیم رو می‌کنم. کمی همه چیز شلوغ شده. کمی باید بگذره.

در پناهش.
مشترک مورد نظر سرش شلوغ است و مشترک های مورد نظر دیگر هم سعی میکنن ناپدید نشوند.
قانون بقای مشترک : مشترک از بین نمیرود فقط از جایی به جای دیگر منتقل میشود (مثلا از پلاس به وبلاگ دوستان :) )
پاسخ:

سلام طوعه گل :)
خوبی؟ من فعلا از همه چیز ناپدید شدم. کارهام خیلی زیاد شده. 
آفرین دخترم. پدید باش همیشه :)
در پناهش.
نوشته هات دوست داشتنیه همیشه بنویس.
پاسخ:
سلام :)
ممنون لطف دارید :)
در پناهش.
سلام بر بانو :)
شما بنویسید یا ننویسید ما هر روز چک می کنیم و اگه مطلب جدید بود با کمال میل می خونیمش.
پاسخ:
سلام :)

ان شاء الله...
فکر کنم از فردا هم دیدرتر شده ها :))
پاسخ:
سلام  دخترم،

هر موقع من بگم فردا می‌شه...هر موقع هم بلند شم اول صبحه، هر موقع هم بخوابم شبه...
(یواشکی بود اینا...)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">